Les voortgang
0% voltooid

Bij de ademhaling gebruiken we de inademing om nog ietsje langer te groeien. Dan denk je dus aan je ruggengraat en verleng je die.

 

En de uitademing om te ontspannen, om spanning los te laten die zich misschien opgebouwd heeft in je voorhoofd, kaken, schouders, je buik en je benen.

 

De inademing geeft frisse energie, de uitademing landt je meer in het hier en nu, in dit moment.

 

En dan bij die tweede ronde van in- en uitademing, op de inademing denk je aan iets of iemand waar je van moet glimlachen. En door die glimlach krijg je ook meer ontspanning en verbinding met jezelf en anderen.

 

En daarna op de uitademing ontspan je, maar je maakt ook je aandacht ruimer naar de ruimte om je heen. Aan alle kanten inclusief alles en iedereen in die ruimte. En als je online aan het werk bent dus ook ruim inclusief de webcam en de mensen op het scherm maar ook achter je.

 

Dus de inademing geeft frisse energie en de uitademing ontspanning en ook ruimte.

 

Nog een tip: Wil je meer energie? Dan moet je meer nadruk op je inademing leggen, daar krijg je meer energie van.

 

Wil je juist wat kalmeren? Dan moet je een langere uitademing maken dan normaal,dan is er een meetbaar verschil in de stress hormonen in je bloed.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
(Naam en email zijn niet verplicht, email wordt nooit op de site getoond)
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties

volgende week:

Challenge Week Dagoogst

maandag 10 – vrijdag 14 oktober 2022

Doe een hele week de dagoogst voor meer voldoening aan het eind van je werkdag

Goed gedaan! Wat vond je er van?

Als iemand twijfelt of deze mini-training wat voor ze is, blijkt dat het lezen van meningen van anderen heel erg helpt. Je review wordt anoniem gepubliceerd.

Goed gedaan! Wat vond je er van?

We horen graag je mening. En, als iemand twijfelt of deze mini-training wat voor ze is, blijkt dat het lezen van meningen van anderen heel erg helpt. Je review wordt anoniem gepubliceerd.

Goed gedaan! Wat vond je er van?

We horen graag je mening. En, als iemand twijfelt of deze mini-training wat voor ze is, blijkt dat het lezen van meningen van anderen heel erg helpt. Je review wordt anoniem gepubliceerd.

Goed gedaan! Wat vond je er van?

We horen graag je mening. En, als iemand twijfelt of deze mini-training wat voor ze is, blijkt dat het lezen van meningen van anderen heel erg helpt. Je review wordt anoniem gepubliceerd.

Goed gedaan! Wat vond je er van?

We horen graag je mening. En, als iemand twijfelt of deze mini-training wat voor ze is, blijkt dat het lezen van meningen van anderen heel erg helpt. Je review wordt anoniem gepubliceerd.

Goed gedaan! Wat vond je er van?

We hopen dat deze minitraining waardevol voor je is geweest! Zou je ons een plezier willen doen en een review achter laten? Misschien help je er iemand mee over de streep die twijfelt om mee te doen!

Meer gecentreerde mensen in de wereld, daar hebben we allemaal wat aan, of niet dan?

Proud Imposter!

Zo, daar kun je trots op zijn!

Gefeliciteerd met je badger, ga zo door!