Les 2 van 6

Dag 2: Ademhaling en Ruimte om je heen

Vandaag doen we het hele turbo-centreren proces, zoals elke dag. En we gaan iets dieper in op de twee stappen van Ademhaling en van de Ruimte om je heen gebruiken.

Je ontdekt bijvoorbeeld waarom je tijdens het centreren inademt en je ruggegraat verlengt. En ik leg je (in 2 minuten) uit wat het nut is van de ruimte om je heen vullen met je aandacht en aanwezigheid.

Als je snapt waarom je doet wat je doet, is het nog makkelijker om het je eigen te maken.

Bedenk dat een nieuwe gewoonte maken vooral in het begin bewuste aandacht kost. Op zich is dit proces niet ingewikkeld, maar je hebt er pas profijt van als je het ook echt doet. Dus het gaat er niet alleen om of je snapt wat je doet. Het gaat er om dat je ritme opbouwt met het te doen en dan kunt merken wat dat je oplevert.

 

Ademhaling (2 minuten)

Ruimte om je heen (2 minuten)

Deel je ervaring

Wat vond je van de les? Deel je ervaring en vragen in het reactieformulier hier onder.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
(Naam en email zijn niet verplicht, email wordt nooit op de site getoond)
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Deel je ervaring, tips en vragenx
()
x